Newsletter je postao jedan od glavnih kanala digitalnog marketinga, a rezultati koji se njima postižu su fantastični. Pametno osmišljen newsletter stiže do velikog broja klijenata i osigurava vam povećanje poslovnih rezultata.
Koliko često slati newsletter
Stručnjaci predlažu da šaljete minimalno jedan newsletter mesečno, a ako je moguće tu brojku udvostručite ili učetvorostručite. Dakle, slanje jednog newslettera nedeljno pokazuje se kao super taktika, ali sve više od toga može doneti kontra efekt pa pripazite s time.
Kvalitetan naslov i sadržaj
Naslov mora biti kratak i mora jasno asocirati na to o čemu pišete unutar newslettera. Nadalje, mora biti atraktivan i mora korisniku dati neko dodatnu vrednost – zbog koga će zapravo otvoriti taj email. Nužno je da je tema sadržaja u skladu s onime što korisnike zanima, a bilo bi pametno uključiti svojevrsnu personalizaciju.
Sadržaj newslettera trebao bi biti svojevrsna nadogradnja onog što nudite na sajtu, jer samo tako korisnik ima potrebu da bude pretplatnik na newsletter.
Testiranje i analiza
Uspešan newsletter rezultat je testiranja, praćenja i analiziranja rezultata. Testirate razne tipove newslettera, naslova, poziva na akciju i vremena za slanje. Pratite šta postiže najbolje rezultate i to uključite u vašu uobičajenu praksu.
I nakon faze testiranja nastavite s analizom i praćenjem rezultata. Stalno praćenje učinka vaših aktivnosti pružiće vam uvid u to šta radite dobro a šta biste mogli poboljšati.
Trebate li pomoć oko vođenja newsletter kampanja i celokupnog internet marketinga kontaktirajte CDS Digital.