Internet Marketing

Internet promocija – deo internet marketinga

Internet oglašavanje je pojam koji se često pogrešno shvata kao sinonim za Internet marketing. Online oglašavanje je dodatni način širenja glasa putem interneta i rezultati se vide odmah, ali je negativna strana da rezultata ima samo dok plaćate. SEO optimizaciji sa druge strane treba vremena da pokaže rezultate, ali su oni puno dugoročniji. Za jedan prosečan novi sajt treba otprilike tri do šest meseci da počne dobijati neki primetan promet sa Googlea (naravno da zavisi o konkretnoj situaciji i ulaganjima vlasnika, ali recimo da bi to bio prosek). Internet oglašavanje kao deo Internet marketinga ne podrazumeva samo Google oglase. Treba uzeti u obzir i web sajtove, pogotovo one koje su sa vama tematski povezane, a predstavljaju relevantne izvore informacija ili su mesta gde se mogu pronaći vaši korisnici. Primer bi bili forumi i Q&A sajtovi. Jako propulzivan vid oglašavanja je i unutar igrica ili na mobilnom internetu, gde veliki broj delatnosti ima znatno veću stopu konverzije nego na fiksnom internetu. U Srbiji se to još toliko ne oseća, ali u nekim zapadnim državama, korisnici više vremena provode surfujući preko smartfona nego preko kompjutera. E-mail oglašavanje je nešto što bi svako trebao imati u svojoj strategiji Internet marketinga. E-mail komunikacija vam omogućuje stalni pristup potencijalnim i postojećim korisnicima, a korišćenjem nekih boljih alata poput MailChimpa, imaćete detaljan uvid u aktivnosti primaoca e-maila (jesu li otvorili mail, jesu li kliknuli na neki link, koliko su se nakon toga zadržali na vašem sajtu, koliko su puta ukupno pogledali taj mail i sl.). Kao što smo rekli, ovde smo pokrili samo neke karike u lancu Internet marketinga, dok se firmama nude brojne mogućnosti kojih vlasnici web sajtova u većini slučajeva uopšte nisu svesni. O tome čitajte u nekom od narednih blogova na temu internet marketinga.
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]