• All
  • Internet Marketing
  • Izrada sajtova
  • Izrada Web-shopa
  • SEO optimizacija
  • Sigurnost
  • WEB Design

Kako privući kupce u Web-shop

Optimizacija Web-shopa ili online prodavnice je veoma bitan deo optimizacije sajta. Ecommerce SEO ili optimizacija webshopa najbolja je marketinška taktika koju možete primeniti za povećanje prihoda u svojoj online prodavnici.Kako privući kupce u Web-shopPričajte o problemima, ne proizvodu – Određene kategorije web prodavnica mogu više profitirati tako da se fokusiraju na probleme potencijalnih kupaca, nego na proizvod. Na primer, ljudi traže “prirodan lek za nesanicu”, a to između ostalog može biti i eterično ulje lavande koje prodajete u svom webshopu. Privucite ih tako što ćete im objasniti čemu služi vašSEE DETAILS

Kako Google Business Profile možete iskoristiti za SEO i povećanje prodaje

Pobrinite se da su informacije na Google Business Profile tačneDvaput proverite jesu li sve informacije navedene pod vašim GBP-u tačne: ime firme, broj telefona, web sajt, adresa, radno vreme i ostalo. Ako za business imate više lokacija, važno je da su sve informacije konzistentne, odnosno ako postoji razlika u radnom vremenu da to prilagodite za svaku fizičku lokaciju posebno.Takođe uploadajte sveže fotografije (nikako stock fotografije), objavite novosti vezane za vašu firmu ili pak objavite nedeljne jelovnike.Odradite lokalni SEO Googleov algoritam ne zaobilazi ni Business profile. Tako kroz dashboard unesite opisSEE DETAILS

Kako otvoriti, popuniti i optimizovati Google Business Profile?

Google My Business (skraćeno GMB) po novom se zove Google Business Profile (GBP) i to je besplatni alat koji vam omogućuje da svoju firmu predstavite kroz Google pretraživač i Google Mape. Korisnici vas mogu lakše pronaći, pročitati šta nudite i kontaktirati vas.Posebno je bitno da vodite računa o Google Businessu Profilu ako vam je poslovanje vezano za fizičku lokaciju. Osim toga, sve više pretraga na Googleu uključuje termine „open now“ i „near me“. Izvrsni su to razlozi da razmislite o optimizaciji GBP-a i da se pojavite na Google rezultatima pretrageSEE DETAILS

Strategija digitalnog marketinga – ONLINE kurs

ONLINE kurs Strategija digitalnog marketinga je namenjen svima koji žele da unaprede svoje poslovanje korišćenjem tehnika i alata digitalnog marketinga. Učesnici će se upoznati sa ključnim pojmovima i modelima planiranja i realizacije komunikacije na digitalnim kanalima.Kroz detaljan pregled procesa planiranja, učesnici će naučiti kako da postave poslovne ciljeve u okviru digitalnog marketinga i kako da ih pretoče u relevantne i merljive kampanje. Polaznici će naučiti ulogu svakog pojedinačnog kanala na licu mesta i van njega. Uz najčešće taktike koje se koriste i kroz praktične primere i savete iz prakse, polazniciSEE DETAILS

Email marketing – ONLINE kurs

E-mail marketing predstavlja slanje komercijalnih poruka putem e-maila sa ciljem edukacije, povećanja lojalnosti i prodaje. E-mail marketing predstavlja najbolji način za prodaju putem interneta jer ostvaruje bolje konverzije time što svoje prozvode plasira segmentizovanim korisnicima.Email marketing – ONLINE kursNaučite kako da efikasno koristite marketing putem e-pošte za povećanje prodaje i komunikaciju kroz sve faze ciklusa kupovine vaših kupaca ili korisnika.Nakon teorijskog uvoda, upoznaćete se sa primerima iz prakse i naučićete osnovne korake implementacije email kampanja, od planiranja i integracije u vaše druge marketinške kanale, do slanja i analize njihovog uspeha.SEE DETAILS

Newsletter kampanje i Email marketing

Newsletter je postao jedan od glavnih kanala digitalnog marketinga, a rezultati koji se njima postižu su fantastični. Pametno osmišljen newsletter stiže do velikog broja klijenata i osigurava vam povećanje poslovnih rezultata.Koliko često slati newsletterStručnjaci predlažu da šaljete minimalno jedan newsletter mesečno, a ako je moguće tu brojku udvostručite ili učetvorostručite. Dakle, slanje jednog newslettera nedeljno pokazuje se kao super taktika, ali sve više od toga može doneti kontra efekt pa pripazite s time.Kvalitetan naslov i sadržajNaslov mora biti kratak i mora jasno asocirati na to o čemu pišete unutar newslettera.SEE DETAILS

Održavanje sajta, pisanje sadržaja, obrada slika, ubrzanje sajta

Izrada sajta je početak vašeg poslovanja na internetu. Kako bi vam poslovanje na internetu bilo profitabilno potrebno je uložiti vreme u održavanje sajta i stručno praćenje. Održavanje web sajta je nezaobilazan deo uspešnosti svakog web sajta.Održavanje sajta je važno za posećenost, funkcionalnost i sigurnost vašeg sajta. Održavanje sajta je proces ažuriranja sadržaja i održavanja web sajta funkcionalnom nadogradnjom CMS sistema i ekstenzija.Ažuriranje CMS sistemaOtklanjanje greški i pretnji kroz mesečno ili nedeljno ažuriranje CMS sistema. Ažuriranje Joomle i WordPress-a i svih dodataka neophodno je kako bi vaš sajt bio siguran iSEE DETAILS

Šta je SSL sertifikat i zašto je neophodan

SSL je sigurnosni protokol koji omogućava bezbednu online komunikaciju, tako što povezuje podatke o vlasništvu web sajt sa kriptografskim ključevima koji se koriste u SSL/TLS protokolu za aktiviranje bezbedne veze između browsera i web servera.SSL sertifikat osigurava da je dobavljač onaj za koga se predstavlja i takođe ukazuje na sigurne veze između ličnih uređaja i veb lokacija. Razumevanje SSL sertifikata je važno za poverenje na veb lokaciju i kako bi zaštitilo kupce da ne postanu žrtve prevaranata. SSL pruža povećano poverenje posetiocima web sajtaPrisustvo SSL sertifikata, podrazumevano prikazivanja ikone bezbednosti poredSEE DETAILS

Izrada Web Shopa – 3 važne stvari kod Izrade Online prodavnice

1. Budite unikatniUkoliko ne proizvodite vlastite proizvode, velika je verovatnost da koristite slike i opise dostavljene od proizvođača, što je dosta loša ideja kod kvalitetne izrade web shopa. Vaš sadržaj je u pravilu isti kao i kod ostalih online prodavnica koje prodaju proizvode od zajedničkog dobavljača.Savetujemo da kod svake izrade web shopa, dostavljene materijale od dobavljača barem “prepričate”, tj. napišete sličan opis svojim rečima.2. Proverite konkurencijuIako se ovo ne odnosi isključivo na izradu web shopa, već i na sve ostale izrade web sajtova, bitno je upoznati konkurenciju i njihove pozicijeSEE DETAILS

Fotografisanje proizvoda za online prodavnice i društvene mreže

Fotografisanje proizvoda pored dobrog marketinga igra glavnu ulogu u odluci kupca o kupovini vašeg proizvoda. Online prodaja je i pre pandemije bila u ekspanziji, ali tek sada u ovoj situaciji kreće velikom brzinom da bude zastupljenija na svakom koraku. Zato je potrebno da izuzetno dobro vizuelno predstavite vaše proizvode na sajtu ili putem društvenih mreža, kako bi kupac stekao što bolji utisak o vašem proizvodu i kako on zaista izgleda uživo. Bilo da je reč o tehnici, alatu, nameštaju, odeći, hrani gde dostava uzima sve više maha, jako je bitnoSEE DETAILS