Pouzdanost hostinga je bitan SEO faktor
Pobrinite se da vam je sajt na dobrom hostingu i da imate što manje 40x/50x grešaka jer to jako utiče na pozicioniranje.
Dosta ranking faktora povezano je s ponašanjem korisnika
Koliki je CTR na linkovima, koliki je bounce rate, time on site ili kad se dogodio last-click neki su od elemenata koje utiču na SEO ranking sajta. Iako se SEO stručnjaci godinama već spore oko ovog dela relevantnosti, možda je zaista nešto od toga bitno. Zašto možda? Jer se Googleov algoritam ipak menjao dosta od 1997. godine kada je pušten Yandex.
Backlinovi s naslovne strane jači su od drugih internih linkova
S naslovnice linkujte prema važnim stranicama. Crawl bot pretraživači prvo će pregledati naslovnu, a ono što ste istaknuli na naslovnoj strani i on smatra relevantnijim od sadržaja koji je zakopan dublje u hijerarhiji web sajta i linkovan s drugim internim stranicama.
Tekst na backlinkovima je ranking faktor
Ako tekst na linku s jedne stranice prema vama sadrži sve ključne reči za koje se stranica želi pozicionirati na rezultatima pretrage, to je dobar signal za SEO.
Već sam nekoliko puta pisao o važnosti pisanja anchor teksta, pa pročitajte više o link buildingu.
Broj upita koji s pretraživača vode na vaš sajt je SEO faktor
Što rangirate za veći broj ključnih reči, to je bolje i za celokupni ranking sajta na vašem domenu. Ima smisla jer je količina upita koju pretraživač dobija neverojatno velika, a ako odgovorite na brojne upite vezane za tematiku vaših web stranica, to ste relevantniji izvor informacija. Naprosto, pokušajte pokriti što veći broj pretraga.
Dobro je za znati da npr. Google svakog dana vidi 15% upita koje nikad do tada nije vidio, tako da prilika uvek ima.
Bookmarkiranje web sajta je ranking faktor
Ako velik broj korisnika trajno zabeleži (bookmarkira) vašu sajt, to utiče na SEO rankinge. Ima smisla jer pokazuje da ste kontinuirano relevantan izvor informacija za određenu nišu tj teme.