Internet oglašavanje kao deo Internet marketinga ne podrazumeva samo Google oglase. Treba uzeti u obzir i web sajtove, pogotovo one koje su sa vama tematski povezane, a predstavljaju relevantne izvore informacija ili su mesta gde se mogu pronaći vaši korisnici. Primer bi bili forumi i Q&A sajtovi. Jako propulzivan vid oglašavanja je i unutar igrica ili na mobilnom internetu, gde veliki broj delatnosti ima znatno veću stopu konverzije nego na fiksnom internetu. U Srbiji se to još toliko ne oseća, ali u nekim zapadnim državama, korisnici više vremena provode surfujući preko smartfona nego preko kompjutera.
E-mail oglašavanje je nešto što bi svako trebao imati u svojoj strategiji Internet marketinga. E-mail komunikacija vam omogućuje stalni pristup potencijalnim i postojećim korisnicima, a korišćenjem nekih boljih alata poput MailChimpa, imaćete detaljan uvid u aktivnosti primaoca e-maila (jesu li otvorili mail, jesu li kliknuli na neki link, koliko su se nakon toga zadržali na vašem sajtu, koliko su puta ukupno pogledali taj mail i sl.). Kao što smo rekli, ovde smo pokrili samo neke karike u lancu Internet marketinga, dok se firmama nude brojne mogućnosti kojih vlasnici web sajtova u većini slučajeva uopšte nisu svesni. O tome čitajte u nekom od narednih blogova na temu internet marketinga.