Ovaj članak neka bude vodič prilikom pisanja vaših budućih blog postova. Sačuvajte negde ovaj vodič koji vam može poslužiti kao šablon u pisanju članaka koji će biti dobro optimizovani za Google.
Ključne reči i njihov raspored
Mesto za glavne, to jest ciljane ključne reči na koje želite plasirati svoj blog post uvek stavljajte na početku naslova. Ključne reči su upravo one reči na koje mislite ostvariti poziciju u rezultatima pretrage na Google-u. Vaše ključne reči moraju biti određene, bolje rečeno moraju biti ciljane fraze. Konkurencija je prevelika da bi išli sa SEO optimizacijom na ključnu reč npr. “apartmani”.
Neka naslov vašeg posta bude što privlačniji Koliko puta ste čuli ovaj savet koji čak i danas, ostaje pravilo. Jednostavno morate napisati naslov koji će privući pažnju čitaoca. Čitaoci blogova obično brzo skeniraju sadržaj neke stranice ili što je još važnije dobijene rezultate na Google i ako im odmah “upadne” u oko vaš naslov druge neće niti gledati.
Ograničite dužinu naslova do 40 znakova Nemojte spamovati vaš naslov sa nabrajanjem ključnih reči, trudite se pisati za ljude, a ne za Google. Zašto 40 znakova – zato jer će se vaš naslov videti u rezultatima pretrage u potpunosti i takođe nema smisla pisati kobasice od naslova.
Da li će post ispuniti specifične potrebe? Ljudi žele od vašeg sadržaja jednostavno zadovoljiti svoje potrebe. Ono što trebate je napisati dobar članak i još bolji naslov koji će tačno reći o čemu se u članku radi.
Podnaslove istaknite podebljanim tekstom Dajte vašem čitaocu do znanja da se radi o podnaslovu, dajte mu do znanja da ste članak podelili u smislene celine.
Pronađite idealnu dužinu sadržaja Niko ne voli čitati sadržaj koji sadrži 10000 paragrafa, budite jasni i sažeti koliko je to moguće.
Osigurajte povratne linkove Objavite link na raznim news servisima, na facebook-u, twitter-u, itd…