Pobrinite se da su informacije na Google Business Profile tačne
Dvaput proverite jesu li sve informacije navedene pod vašim GBP-u tačne: ime firme, broj telefona, web sajt, adresa, radno vreme i ostalo. Ako za business imate više lokacija, važno je da su sve informacije konzistentne, odnosno ako postoji razlika u radnom vremenu da to prilagodite za svaku fizičku lokaciju posebno.
Takođe uploadajte sveže fotografije (nikako stock fotografije), objavite novosti vezane za vašu firmu ili pak objavite nedeljne jelovnike.
Odradite lokalni SEO
Googleov algoritam ne zaobilazi ni Business profile. Tako kroz dashboard unesite opis vaše firme, proizvoda i usluga i obavezno koristite ključne reči za koje se želite pozicionirati.
Relevantne ključne reči upotrebite u opisu “from the business”, u odgovorima na recenzije, komentarima na pitanja i u objavama koje radite. Neka ključne reči ne budu nabacane, koristite ih prirodno u rečenicama.
Opis koji pišete neka bude jasan i sažet. Možete napisati 750 znakova, ali imajte na umu da korisnik vidi prvih 250 pre nego klikne da pročita više.
Podstaknite korisnike da ostave recenziju
Kad kupujemo nešto po prvi put ili negde želimo otići, mi kao korisnici čitamo recenzije i iskustva drugih korisnika pre nego se definitivno odlučimo za kupovinu. Isto je i za očekivati od drugih.
Stoga je bitno da poradite na recenzijama vaše firme na Google profilu jer ljudi traže iskustva drugih pre nego zaključe neku kupovinu.
Svoje kupce možete zamoliti za recenziju putem jednostavne automatizovane email kampanje ili putem follow-up poruka nakon što su bili zadovoljni obavljenom kupovinom ili uslugom.
Redovno objavljujte sadržaj
Kao i na društvenim medijima, redovno objavljivanje postova na GBP-u korisno je za interakciju s publikom. Objave su vidljive sedam dana nakon čega postaju skrivene, pa se fokusirajte na sledeće vrste sadržaja:
- akcije i ograničene ponude
- jelovnike
- najave novih proizvoda
- vesti iz vašeg poslovanja
- događanja koja održavate
Koristite CTA (call-to-action)
Objave vam mogu pomoći da povećate konverzije jer nude mogućnost da napišete naslov, postavite fotografiju, tekst i call-to-action taster.
Trenutno postoje sledeće opcije:
- Book
- Order Online
- Buy
- Learn More
- Sign Up
- Get Offer
- Call Now
Odgovorite na pitanja
Temelj SEO optimizacije je odgovaranje na pitanja koja korisnici postavljaju na pretrazi. Stoga i odgovori na pitanja koja vam korisnici postavljaju na Google My Business profilu mogu biti značajni da podignete svoju vidljivost.
Najlepše od svega je što se ne vidi ko je postavio pitanja pa to slobodno možete napraviti preko prijatelja ili kolega iz firme, a zatim na njih odgovoriti. Time ujedno olakšavate i drugim korisnicima da saznaju nešto više o vama.
Pratite analitiku
Zavirite u analitiku Google Businessa Profila. Možete doznati kako vaši kupci pretražuju. Doznaćete koliko je ljudi videlo vaš profil na pretrazi i na Google Maps, koliko vas je ljudi nazvali nakon pretraživanja itd.
U analytics tabu možete videti šta su ljudi ukucavali da bi pronašli vaš Business profil i kako su vam uspešne fotografije u poređenju s ostalim profilima u vašoj kategoriji.
Dodajte svoje usluge i proizvode
Kroz kontrolni interfejs GBP- odaberite usluge koje nudite, odnosno ponudite proizvode koji korisnici mogu kupiti.
Google Business Profile za lokalni SEO je zaista izvrstan jer vam pomaže da dosegnete veći broj potencijalnih kupaca.