1. Budite unikatni kod izrada web shopa
Ukoliko ne proizvodite vlastite proizvode, velika je verovatnost da koristite slike i opise dostavljene od proizvođača, što je dosta loša ideja kod kvalitetne izrade web shopa. Vaš sadržaj je u pravilu isti kao i kod ostalih online prodavnica koje prodaju proizvode od zajedničkog dobavljača.
Savetujemo da kod svake izrade web shopa, dostavljene materijale od dobavljača barem “prepričate”, tj. napišete sličan opis svojim rečima.
2. Proverite konkurenciju
Iako se ovo ne odnosi isključivo na izradu web shopa, već i na sve ostale izrade web sajtova, bitno je upoznati konkurenciju i njihove pozicije na pretraživačima vezano uz ključne reči koje vas zanimaju. Ono što je takođe neophodno kod svake izrade web shopa, je upoznati i pregledati konkurentske online prodavnice kako bi se pobliže upoznali s njihovim načinom prikaza proizvoda i samom intuitivnošću pri procesu kupovine.
Ukoliko imate zastareli dizajn web shopa bez optimizacije za mobilne telefone, dugotrajni proces kupovine i registracije, teško dostupne informacije o dostavi i garanciji, velika je verovatnost da gubite mnogo kupaca zbog neadekvatnosti web shopa.
3. Izgradite društvenu prisutnost
Većina ljudi je danas upoznata s Facebookom i građenje društvenog profila firme i proizvoda su jedan od obaveznih segmenata kvalitetne izrade web shopa.
Facebook morate gledati kao direktni marketinški alat prema ciljanoj populaciji koju bi vaš proizvod mogao interesovati. Komunikacija s kupcima, odgovaranje na pitanja u javnom okruženju, postavljanje akcija i popusta imaju veliki i direktan uticaj na vašu prodaju.
Nadamo se da smo vam pojasnili nekoliko bitnih segementa kod izrade web shopa, pa nas slobodno kontaktirajte ukoliko imate pitanja za nas.