Content marketing ili marketing sa sadržajem zasniva se na uzajamnoj komunikaciji s potencijalnim kupcima. Kroz stalnu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja proizvodi i usluge dobijaju kontekst čime pomažete u odgovoru na brojna pitanja koje kupci imaju i indirektno ih motivisati na kupovinu.
Istraživanja pokazuju da 70% korisnika radije želi upoznati firmu kroz članke, umesto kroz oglase, sadržajni marketing nameće se kao najbolji alat.
Content marketing se temelji na „znam šta ljude zanima i to im nudim“ pa se u tome bitno razlikuje se od tradicionalnog marketinga koji počiva na premisi „Ovo bi se moglo ljudima svideti“.
Umesto da radite tzv. push prema korisnicima i prekidate ih reklamama dok surfuju ili gledaju TV, s marketingom sadržaja privlačite kupce u onom trenutku kad guglaju, kad su u potrazi za odgovorima i rešenjima tako da im nudite sadržaj kojim im pomažete da reše svoja pitanja.
Koliko košta Content marketing?
Sadržajni marketing košta 60% manje od tradicionalnog marketinga i ostvaruje 3 puta veće prihode. Stoga je bolje pitanje koliko košta nemati content marketing strategiju i oslanjati se isključivo na oglase.
71% ljudi u B2B industriji priznalo je da je čitalo blog neke firme tokom procesa odluke o kupovini. (Demand Gen Report, 2018)
61% kupaca kupilo je nešto zbog preporuke na nekom blogu kojeg su čitali. (socialmediatoday.com)
Konverzije ostvarene kod firmi i brendova koje imaju content marketing su 6x više od onih koji nemaju: 2.9% vs. 0.5%
Ako vas korisnik pronađe u trenutku kada aktivno traži rešenje, veća je šansa da će postati vaš kupac. Svi volimo one koji nam je prodaju stvari, nego rešenja problema.