Fotografisanje proizvoda pored dobrog marketinga igra glavnu ulogu u odluci kupca o kupovini vašeg proizvoda. Online prodaja je i pre pandemije bila u ekspanziji, ali tek sada u ovoj situaciji kreće velikom brzinom da bude zastupljenija na svakom koraku. Zato je potrebno da izuzetno dobro vizuelno predstavite vaše proizvode na sajtu ili putem društvenih mreža, kako bi kupac stekao što bolji utisak o vašem proizvodu i kako on zaista izgleda uživo.
Bilo da je reč o tehnici, alatu, nameštaju, odeći, hrani gde dostava uzima sve više maha, jako je bitno da imate što više kvalitetnih fotografija vašeg proizvoda kako biste potencijalnom kupcu dočarali šta on zaista dobija za novac koji vam daje. Nemojte prepuštati sudbinu vašeg posla kameri mobilnog telefona, već pozovite profesionalce da sa profesi opremom napravimo fotografije koje će vaš proizvod predstaviti u pravom svetlu budućim kupcima.
Fotografisanje proizvoda zahteva ozbiljan pristup, počevši od pozadine, rasvete, položaja, pa sve do finalne obrade u Photoshopu. Zato smo mi tu da vam pružimo kompletnu uslugu fotografisanja vašeg proizvoda, bilo da je reč o manjim proizvodima koje ćemo fotografisati u lightbox-u ili većim proizvodima za koje ćemo montirati veću pozadinu.
Pozadinu prilagođavamo boji proizvoda i bojama vašeg brenda. Bez obzira da li se radi o prezentaciji proizvoda na online prodavnici ili društvenim mrežama, kvalitet mora biti jednak, jer samo tako možete potencijalnim kupcima pokazati vašu profesionalnost i izgraditi respektabilan brend.
Fotografisanje proizvoda
U ovom slučaju, fotograf mora da ume da na svojim fotografijama izdvoji određeni proizvod od gomile drugih konkurentskih proizvoda. Danas, fotografija zaista igra veliku ulogu u plasiranju proizvoda na tržište. Marketing je jedna od najdominantnijih sfera današnjice, i često se ispostavlja kao bitniji faktor i od samog kvaliteta proizvoda.
Profesionalna fotografija proizvoda takođe spada u vid marketinga, a CDS Digital se već godinama bavi istraživanjem uticaja fotografije u ovoj oblasti. Dakle, prodaja vašeg proizvoda može umnogome da zavisi od toga kako izgleda vaš katalog, odnosno vaš propagandni materijal. Zbog toga je vrlo važno da fotograf istraži vaš proizvod i da ga razume, da shvati šta ga to izdvaja od ostalih konkurenata, da bi potom to sve preneo na fotografiju koja će istaći jedinstvenost proizvoda.
Neverovatno veliku ulogu u kvalitetnom marketingu današnjice igra dobra, odnosno profesionalna fotografija. Da fotografije Vaših proizvoda zaista mogu biti presudne u tome koliko će se Vaš proizvod istaći na tržištu, kako će se plasirati, odnosno koliko će se prodavati.
Razmislite samo – koji sve načini reklamiranja postoje? Imamo video reklame na televiziji i internetu, zatim reklame u novinama, časopisima, razne promotivne materijale u vidu pamfleta, kataloga i prospekata, kao i razne interent prezentacije u vidu web sajtova, blogova, Instagram, facebook stranica i sl. Za poslednja tri načina reklamiranja, koja su ujedno i najpopularniji načini marketinga današnjice, presudne su kvalitetne fotografije.