Ova društvena mreža, koja se temelji prvenstveno na deljenju fotografija, nije izuzetno bitna samo za trgovce, vlasnike lokalnih restorana ili turističkih agencija; ona je danas jedan od najmoćnijih alata za izgradnju brenda pa je time važna za sve vrste poslovnih poduhvata.
Instagram je postao mesto na kojem korisnici pronalaze vizuelni identitet neke firme. Bez stalne prisutnosti na ovoj društvenoj mreži, preduzetnici riskiraju da isti bude ignorisan ili zaboravljen, posebno od strane nove generacije mladih kupaca. Predstavićemo načine pomoću kojih možete povećati broj svojih pratioca na Instagramu i podstaknuti ih na ćešću interakciju s vašim objavama. Veliki broj predstavljenih ideja je fokusiran na podsticanje učešća pratioca, po pitanju lajkovanja i komentarisanja objava, upravo iz razloga što je njihova stalna aktivnost ono što na kraju prirodno vodi povećanju broja vaših pratioca. Koristite popularne hashtagove u objavama, poput #FF (Follow Friday), #instafollow, #l4l (Like for like), #tagforlikes i #followback, kako biste povećali broj vaših pratioca. Lajkujte razne slike korisnika koji pripadaju vašoj ciljanoj publici. Ovo je odlična strategija za podsticanje interesa za vaš profil i privlačenje novih pratioca. Organizujte nagradnu igru na Instagramu. Jednostavno objavite sliku koja će promovisati događaj i zatražite korisnike da lajkuju sliku kako bi učestvovali u nagradnoj igri.
Promovišite vaš profil na Instagramu
i na drugim društvenim mrežama, poput Facebooka, Twittera i ostalih. Objasnite svojim korisnicima šta će tačno dobiti ukoliko postanu vaši pratioci, na primer, pristup određenim slikama, najavama, popustima i sl. Lajkujte i komentarišite slike drugih korisnika na Instagramu. Ovo je najlakši i najprirodniji način sticanja novih pratioca.
Koristite popularne hashtagove
kako bi se vaše slike lakše mogle pronaći u pretrazi. Neki od najpopularnijih hashtagova su #love, #instagood, #tbt i #photooftheday.
Zapamtite da je kvalitet važniji od kvantiteta
Neka se na vašem profilu nađu samo najbolje slike. Vaše pratioce ne zanimaju stotine nepotrebnih slika slične tematike ili slike koje su nasumično snimljene. Pobrinite se da pravilno popunite deo vašeg profila koji govori o vama (Bio). Dodajte relevantne ključne reči i hashtagove i uključite i link ka vašem web sajtu. Postavljajte pitanja u naslovu vaših slika. Ovo je odličan način za podsticanje interakcije s korisnicima Instagrama.
Budite redovni u svojim objavama
Važno je da znate zašto nešto objavljujete i koja je vaša ciljana publika. Pravilnim korištenjem Instagrama, broj vaših pratioca će s vremenom prirodno narasti. Podstaknite svoje pratioce na delovanje koristeći naslove svojih slika. Zamolite ih da vam kažu šta misle o slici ili tematici u komentarima ispod vaše objave. Koristite Piqoru kako biste saznali koja vrsta slika podstiče najveću interakciju među korisnicima. Iskoristite tu informaciju i objavljujte više takvih slika. Ukoliko ste vlasnik lokalne firme iskoristite funkciju geografskog označavanja. Kada označite svoje slike na taj način, drugi korisnici koji objavljuju slike u tom području će videti i vaše slike. Ovo je odličan način za privlačenje pažnje od strane ciljanih lokalnih korisnika. Koristite Latergramme kako biste unapred zakazali vreme vaših objava na Instagramu. Redovno objavljivanje je ključ uspeha i na ovoj društvenoj mreži.
Budite aktivni
Nikakva strategija vam neće pomoći ukoliko niste i sami aktivni na ovoj platformi. Lajkujte slike drugih korisnika i ostavite zanimljive komentare ispod istih. Redovno pronalazite nove korisnike koje ćete slediti i podstaknite interakciju s njima.