Najpre zbog privatnih podataka koji korisnici ostavljaju na svojim stranicama. „Za ljude je Facebook postao deo njihovog života, zato možete biti sigurni da se povezujete s ljudima koji imaju stvarne interese za Vaše proizvode.“
FacebookVamomogućuje da svoje oglase ciljate prema lokaciji, godinama, polu, statusu u vezi, interesima, ključnim rečima, radnom mestu…
Zašto se oglašavati na Facebooku?
Facebook oglašavanje direktno osigurava veću posećenost Vaših Internet stranica, a povećanje posećenosti proširuje broj potencijalnih kupacaVaših proizvoda i usluga.
Vašoglas će se prikazati samo onima koji odgovaraju točno zadanim parametrima u skladu s Vašim oglasom.
Koje su metode oglašavanja na Facebooku?
PPC – Pay-Per-Click, plaćate samo kad korisnik klikne na Vaš oglas i tako poseti Vašu stranicu.
CPM – Pay per Impression, plaćanje za hiljadu prikazivanjaVašeg oglasa.
Kolika je cena oglašavanja na Facebooku?
Oglašavanje na Internetu je jeftinije nego u bilo kojem drugom mediju.
Proračun oglašavanja na Facebookuodređujete sami. Cena mesečnog oglašavanja može iznositi 50 eur, 100 eur, 500 eur ili…
Koje usluge Vam možemo ponuditi?
Postavljanje kampanje, kreiranje i objavljivanje oglasa.
Dnevno praćenje i učinak oglašavanja i prilagođavanje kampanje u skladu s tim rezultatima, kako bi Vam osigurali što veći povraćaj investicije.
Nedeljno izveštavanje o toku i uspešnosti kampanje.