Izrada sajtova, Sigurnost
SSL je sigurnosni protokol koji omogućava bezbednu online komunikaciju, tako što povezuje podatke o vlasništvu web sajt sa kriptografskim ključevima koji se koriste u SSL/TLS protokolu za aktiviranje bezbedne veze između browsera i web servera.

SSL sertifikat osigurava da je dobavljač onaj za koga se predstavlja i takođe ukazuje na sigurne veze između ličnih uređaja i veb lokacija. Razumevanje SSL sertifikata je važno za poverenje na veb lokaciju i kako bi zaštitilo kupce da ne postanu žrtve prevaranata. 


SSL pruža povećano poverenje posetiocima web sajta

Prisustvo SSL sertifikata, podrazumevano prikazivanja ikone bezbednosti pored URL -a vaše prodavnice, nudi visok stepen poverenja korisnicima. Prema nekim studijama, značajan procenat posetilaca koji vide poruku da web sajt nije bezbedan (pregledač prikazuje poruku „Nije bezbedno“) odlučuje da ne pristupi tom web sajtu.


Pomoć kod SEO optimizacije


SEO (Search Engine Optimization) je proces povećanja kvaliteta i količine poseta na web sajtu povećanjem vidljivosti sajta u pretraživačima (Google, Bing itd.).

SEO se odnosi na poboljšanje rezultata (poznatih i kao „prirodni“ ili „organski“ rezultati) i isključuje direktnu, ili dolaznu posećenost putem plaćenih kampanja.

Google pretraživač je već 2014. godine objavio da će se upotreba SSL sertifikata smatrati faktorom povećanja ranga u algoritmima za pretragu, što znači povećanu vidljivost/bolju poziciju na Google -u.


Benefiti SSL sertifikata


Autentičnost – garantuje da su posetioci na autentičnoj web adresi, a ne na sajtu koji imitira pravi sajt
Rangiranje na pretraživaču – Google bolje rangira sajtove koji su sigurni, a SSL sertifikat to potvrđuje
PCI standardi – da bi se na vašem sajtu plaćalo karticama, morate biti usklađeni sa PCI (industrija platnih kartica) standardima. Jedan od uslova je SSL sertifikat
Poverenje kupaca – potencijalni kupac će se najverovatnije odlučiti za kupovinu nekog proizvoda ili usluge, jedino ukoliko se oseti sigurnim na nekom sajtu
0

Izrada sajtova, WEB Design

1. Budite unikatni

Ukoliko ne proizvodite vlastite proizvode, velika je verovatnost da koristite slike i opise dostavljene od proizvođača, što je dosta loša ideja kod kvalitetne izrade web shopa. Vaš sadržaj je u pravilu isti kao i kod ostalih online prodavnica koje prodaju proizvode od zajedničkog dobavljača.

Savetujemo da kod svake izrade web shopa, dostavljene materijale od dobavljača barem “prepričate”, tj. napišete sličan opis svojim rečima.


2. Proverite konkurenciju

Iako se ovo ne odnosi isključivo na izradu web shopa, već i na sve ostale izrade web sajtova, bitno je upoznati konkurenciju i njihove pozicije na pretraživačima vezano uz ključne reči koje vas zanimaju. Ono što je takođe neophodno kod svake izrade web shopa, je upoznati i pregledati konkurentske online prodavnice kako bi se pobliže upoznali s njihovim načinom prikaza proizvoda i samom intuitivnošću pri procesu kupovine.

Ukoliko imate zastareli dizajn web shopa bez optimizacije za mobilne telefone, dugotrajni proces kupovine i registracije, teško dostupne informacije o dostavi i garanciji, velika je verovatnost da gubite mnogo kupaca zbog neadekvatnosti web shopa.


3. Izgradite društvenu prisutnost

Većina ljudi je danas upoznata s Facebookom i građenje društvenog profila firme i proizvoda su jedan od obaveznih segmenata kvalitetne izrade web shopa.

Facebook morate gledati kao direktni marketinški alat prema ciljanoj populaciji koju bi vaš proizvod mogao interesovati. Komunikacija s kupcima, odgovaranje na pitanja u javnom okruženju, postavljanje akcija i popusta imaju veliki i direktan uticaj na vašu prodaju.

Nadamo se da smo vam pojasnili nekoliko bitnih segementa kod izrade web shopa, pa nas slobodno kontaktirajte ukoliko imate pitanja za nas.
0

Internet Marketing
Fotografisanje proizvoda pored dobrog marketinga igra glavnu ulogu u odluci kupca o kupovini vašeg proizvoda. Online prodaja je i pre pandemije bila u ekspanziji, ali tek sada u ovoj situaciji kreće velikom brzinom da bude zastupljenija na svakom koraku. Zato je potrebno da izuzetno dobro vizuelno predstavite vaše proizvode na sajtu ili putem društvenih mreža, kako bi kupac stekao što bolji utisak o vašem proizvodu i kako on zaista izgleda uživo.



Bilo da je reč o tehnici, alatu, nameštaju, odeći, hrani gde dostava uzima sve više maha, jako je bitno da imate što više kvalitetnih fotografija vašeg proizvoda kako biste potencijalnom kupcu dočarali šta on zaista dobija za novac koji vam daje. Nemojte prepuštati sudbinu vašeg posla kameri mobilnog telefona, već pozovite profesionalce da sa profesi opremom napravimo fotografije koje će vaš proizvod predstaviti u pravom svetlu budućim kupcima.

Fotografisanje proizvoda zahteva ozbiljan pristup, počevši od pozadine, rasvete, položaja, pa sve do finalne obrade u Photoshopu. Zato smo mi tu da vam pružimo kompletnu uslugu fotografisanja vašeg proizvoda, bilo da je reč o manjim proizvodima koje ćemo fotografisati u lightbox-u ili većim proizvodima za koje ćemo montirati veću pozadinu.

Pozadinu prilagođavamo boji proizvoda i bojama vašeg brenda. Bez obzira da li se radi o prezentaciji proizvoda na online prodavnici ili društvenim mrežama, kvalitet mora biti jednak, jer samo tako možete potencijalnim kupcima pokazati vašu profesionalnost i izgraditi respektabilan brend.

Fotografisanje proizvoda


U ovom slučaju, fotograf mora da ume da na svojim fotografijama izdvoji određeni proizvod od gomile drugih konkurentskih proizvoda. Danas, fotografija zaista igra veliku ulogu u plasiranju proizvoda na tržište. Marketing je jedna od najdominantnijih sfera današnjice, i često se ispostavlja kao bitniji faktor i od samog kvaliteta proizvoda.

Profesionalna fotografija proizvoda takođe spada u vid marketinga, a CDS Digital se već godinama bavi istraživanjem uticaja fotografije u ovoj oblasti. Dakle, prodaja vašeg proizvoda može umnogome da zavisi od toga kako izgleda vaš katalog, odnosno vaš propagandni materijal. Zbog toga je vrlo važno da fotograf istraži vaš proizvod i da ga razume, da shvati šta ga to izdvaja od ostalih konkurenata, da bi potom to sve preneo na fotografiju koja će istaći jedinstvenost proizvoda.


Neverovatno veliku ulogu u kvalitetnom marketingu današnjice igra dobra, odnosno profesionalna fotografija. Da fotografije Vaših proizvoda zaista mogu biti presudne u tome koliko će se Vaš proizvod istaći na tržištu, kako će se plasirati, odnosno koliko će se prodavati.

Razmislite samo – koji sve načini reklamiranja postoje? Imamo video reklame na televiziji i internetu, zatim reklame u novinama, časopisima, razne promotivne materijale u vidu pamfleta, kataloga i prospekata, kao i razne interent prezentacije u vidu web sajtova, blogova, Instagram, facebook stranica i sl. Za poslednja tri načina reklamiranja, koja su ujedno i najpopularniji načini marketinga današnjice, presudne su kvalitetne fotografije.
0

Internet Marketing
Pisanje sadržaja za brojne online aktivnosti kao i objavljivanje članaka ili blogova već neko vreme nije dovoljno kako bi povećali promet na sajtu. Nemojmo loše shvatiti i dalje su te radnje među prvim kada imate neke zanimljive vesti, akcije ili informacije o svojim uslugama ili proizvodima.
Najjednostavniji način da kreirate dovoljno kvalitetan sadržaj i ga nakon toga samo prilagođavate prema različitim kanalima gde “živi” vaša publika. Da, sadržaj i dalje KRALJ, koliko god to već dugo slušamo ali danas je on samo početna tačka jer kako bi napredovali morate gledati dalje od objavljivanja sadržaja samo na svom sajtu. Kao i što sama logika nalaže, što ga više delimo na različitim platformama, na što više mesta promovišete svoje poslovanje i ta poruka će se širiti kod raznih ciljanih grupa, razne publike.

Facebook & Instagram – poslovni


Koliko god svima bilo prilično “jasno” da među prvim koracima deljenja sadržaja nakon sajta su upravo profili i stranice na Facebooku & Instagramu, društvene mreže koje još uvek u Srbiji nemaju toliku konkurenciju. Iznenađuje i dalje podatak koliko pojedinaca to predvidi pa se eto i ta najlakša radnja povećanja prometa ignoriše. Pravilo je uvek da prilagodite ton svoje komunikacije određenoj društvenoj mreži, negde opušteniji, ozbiljniji, zabavniji ili informativniji pristup. Ako poznajte svoju publiku onda je ovo “piece of cake”!

Facebook & Instagram – privatni

Ok, naravno da se podrazumeva da će se neka vest, akcija ili obaveštenje iskomunicirati poslovnim profilima, ali jedna od super stvari je to što možete podeliti i putem privatnih profila i tako opet brojni vaši prijatelji i poznanici takođe su u toku.

Facebook grupe

Grupe na Facebooku uvek su odlična stvar gde možete pratiti sve novosti i trendove vezane za svoju industriju. Zato kreirajte svoju grupu ili se pridružite grupama za koje procenite da najbolje odgovaraju vašem poslovanju, budite aktivni član sa zanimljivim sadržajem i istovremeno doprinosite grupi kada je to moguće. Ako vam je plan “spamovati” grupu, naš najiskreniji savet ne činite to, ne budite dosadni jer ekipa će brzo to prepoznati.

Google My Bussines

Ako za svoj posao imate račun Google My Business (GMB), svoj najnoviji članak možete promovisati putem GMB postova.

Jednostavno se prijavite na svoj GMB račun i idite na Posts> Add Update i napišite svoj post. Uključite sliku i vezu na svoj najnoviji članak. Kada korisnik već pretražuje vašu firmu na Google-u, ne samo da će videti podatke o vašoj firmi već može i pregledati vaš najnoviji post dodajući tako promet na vaš web sajt, a ujedno je informisan i u toku.


E – mail marketing

E-mail marketing možda zvuči pomalo zastarelo, pogotovo savremenim digitalcima, ali treba znati da je to i dalje vrlo važan kanal za promociju vašeg novog sadržaja. Kvalitetan newsletter još ako dopire do prave publike najbolji je način da ste u stalnom kontaktu sa svojim korisnicima i vernom publikom. Ako radite kontinuirano i kvalitetno stvarajući svoju vernu bazu korisnika, ne morate brinuti da će vest dopreti do osoba koje zanima što nudite.

Twitter


Twitter je društvena mreža koja od svog osnivanja do danas zadržala svoj osnovni koncept komunikacije koji je jednostavan, britak, a ujedno omogućuje direktnu komunikaciju s uticajnim ljudima i firmama. Teme su zaista raznovrsne, od sporta pa sve do ekologije zato ne ustručavajte se kreirati profil i objavljivati zanimljive materijale, kratko i jasno.

Pinterest


Iako je na tržištu prisutan već više od 10 godina, Pinterest polako, sigurno i konstantno prikuplja vrlo angažovanu publiku pa danas pričamo o 290 miliona aktivnih korisnika mesečno koji imaju mogućnost pregledavati milijarde pinova na platformi.

Kod Pinteresta sva komunikacija odvija se kroz vizual koji treba biti jasan, sažet s kreativnim fotografijama koji će privući pažnju publike i ujedno ih podstaknuti da posete vaš sajt ili blog. Ova društvena mreža posebno je zanimljiva za poslovanja poput lepote i zdravlja, event industrije, arhitekture i dizajna, kulinarstva i sličnih. U svakom slučaju jedna društvena mreža koja vas vrlo lako “uvuče”.

LinkedIn članci

Sve više i više firmi prepoznale su prednosti povezivanja kako s korisnicima tako s drugim firmama preko Linkedln mreže, a zbog svoje postojeće mreže na LinkedInu, mnogi su korisnici stvorili snažnu pretplatničku bazu za svoje članke na platformi.

Korisnici se mogu odlučiti pretplatiti na postove korisnika, što znači da će dobiti obaveštenje svaki put kad korisnik objavi nešto novo, a ovo je super prednost u odnosu na druge platforme. Nemojte zanemariti opciju Linkedln grupa gde takođe možete širiti svest i “link juice” komentirajući usko vezane teme za vaše poslovanje.

YouTube


YouTube nije samo platforma za razmenu video fajlova, već je i pretraživač. S 3 milijarde pretraživanja mesečno, YouTubeov je opseg pretraživanja veći od Binga i Yahooa zajedno.

Bez obzira na vašu kategoriju poslovanja, ako nemate kanal na YouTubeu, propustićete ključni deo demografske kategorije. Danas možete pokrenuti kanal i prenameniti neke od popularnih članaka na svom blogu i pretvoriti ih u zanimljive videozapise, zato je preporuka svakako pokušati, jer svi znamo da popularnost videa raste i još nije dosegla vrhunac.
0

Internet Marketing, Izrada sajtova, SEO optimizacija, WEB Design
Manhattan, New York — October 6, 2021 — CDS Digital Agency has been recognized as a Top 17 Google Ads & Top 14 Influencer Marketing Agencies in the World in 2021 by DesignRush.

DesignRush is a B2B marketplace that connects brands with professional full-service agencies, web design companies, digital marketing firms, and top technology companies.

Their platform lists over 9,300 agencies from over 50 different countries and is consulted by thousands of decision-makers looking to start a project.

“It’s genuinely an honor for our agency to be acknowledged for our website design skills. This is especially notable since we are in such a competitive market in the World that serves clients across the EU and World,” said Zdravko Ciric, Team Lead at CDS Digital Marketing Agency.

CDS Digital Marketing Agency has continued to steadily expand its offerings, mainly due to the shift of local mom-and-pop businesses increasingly pivoting to digital channels due to the COVID-19 pandemic. During this time, the CDS Digital Marketing Agency team has grown and increased staff to accommodate the additional client workload while maintaining a stellar 5.0 out of five stars on Google My Business’ review network.

CDS Digital Marketing Agency is a premier, full-service digital marketing, website design, and consulting agency that generates explosive growth and revenue in businesses through creative strategy and optimization.
0

Uncategorized
Marketing promocija kroz angažovanje uticajnih ljudi ili Agencija. Ovde možete pronaći najbolje Influencer Marketing Agencies.

Ukratko, influenseri su osobe koje su popularnost stekle na internetu među pripadnicima određene populacije zahvaljujući sadržaju koji kreiraju. Njihova publika mogu biti razne interesne grupe poput ljubitelja mode, marketara, tinejdžera, gejmera, domaćica i kulinara, programera, i sl.


U najširem smislu, u pitanju je odnos između brenda i influencera. Brendovi angažuju influencere ili Marketing Agencije da reklamiraju njihov biznis, proizvode ili usluge kroz svoje kanale. Najčešće su u pitanju društvene mreže, blogovi i vlogovi. Društvene platforme koje se koriste su pre svega Instagram i YouTube, mada je Tik Tok sve popularniji, pre svega kod mlađe populacije. 


Čemu služi influencer marketing


Iako profit može biti krajnji cilj, svrha influencer marketinga prevazilazi samu prodaju. Na duge staze, za kompanije je mnoge značajnije unapređenje imidža brenda jer, dugoročno gledano, upravo će od njega zavisiti prihod.

Ako želite za sebe ili brend koji predstavljate više od samog broja prodatih proizvoda na kraju meseca, tačnije ukoliko želite da ostvarite određeni pozitivan uticaj na veći broj ljudi i da vam oni veruju – onda je influencer marketing dobar izbor.


Ovo je naše rešenje!


Naša usluga upravljana kombinuje inovaciju sa strategijom i već godinama postavlja standarde u marketingu influencera. Efikasnost i efektivnost naše usluge u kombinaciji sa dugogodišnjim iskustvom u upravljanju pomažu vam da postignete dugoročni uspeh s Influencer marketingom.
0

Izrada sajtova, WEB Design
Čitajući ovaj tekst saznajte koliko košta izrada sajta i koji su to važni faktori u 2021. godini. Da li je potrebno puno platiti izradu web sajta? Na šta je sve potrebno posebno obratiti pažnju kada odvajate novac za izradu web sajta. Da li je niska cena izrade web sajta promašaj. I na kraju zašto izrada web sajta u WordPress-u može biti najbolje rešenje za mali biznis, kao i mnogi detalji koji vas ovde čekaju.

Koliko košta izrada web sajta za jedno malo preduzeće


Pitanje na koje nemate neki generalni odgovor jer svako traži neku svoju cenu.

Ne možemo reći napamet – To će vas koštati tačno toliko.

Ali baš u tome je najveći problem. Razumevanje cene i šta se sve za nju dobije. Koliko taj rad stvarno vredi i da li neko traži previše, a zauzvrat daje malo.

Ali kao i svemu u životu, potrebno je osloniti se na poverenje i pouzdanost. Pogotovo kada je reč o poslu.

Izrada web stranice je važan element u poslovanju.

Koliko košta izrada sajta


Kada imate nekoga u koga ste sigurni i možete računati na dobro obavljeni posao, onda vredi platiti koliko je potrebno, apsolutno.

Zato pripazite i dobro se informišite kome ćete prepustiti izradu web sajta i kolika je cena izrade sajta.


Zašto Vam treba Web sajt


Web sajt vam treba za internet marketing. Odnosno, da s njim zaradite novac.

Sve što se nalazi na web sajtu ima ulogu da pre ili posle proda.

Proda proizvod ili uslugu.

Odmah direktno putem interneta preko web sajta. Ili indirektno posle.

Na način da vas neko:

  • – nazove telefonom
  • – kontaktira
  • – poseti na fizičkoj adresi
  • – rezerviše
  • – pošalje upit

Da bi imali zaradu od Web sajta morate ispravno postaviti dosta stvari.

Jedino tako dobijate maksimum. A i ono što je najbolje u većini slučajeva nadjačate konkurenciju.

Kada je reč o pitanju koliko košta izrada web sajta više nema smisla napraviti sajt i onda ga ostaviti bez nekih isplaniranih i naknadnih radnji (tu ne mislim na redizajn, pa čak ni na održavanje).

Stvar je u tome što je internet sve više i više zatrpan raznim sadržajem i ima sve više web lokacija koje se bore za posetioce i za svoje mesto na mreži.

Konkurencija stalno raste i uvek neko novi uleti ko želi uzeti svoj deo.

Zato je najvažniji deo kod izrade sajta, ne sama izrada sajta, već sve one poslove i zadatke koje je potrebno naknadno učiniti.

A, to su pre svega:

  • – Pisanje kvalitetnog sadržaja za taj sajt (najbolje blog objave)
  • – Promocija tog sadržaja interesantnim i ciljanim grupama korisnika
  • – Izgradnja odnosa s posetiocima
  • – i na kraju kroz laganu prodaju dolazak do novih mušterija, klijenta i kupaca


Koliko košta Izrada Sajta gde dobijate kvalitetnu uslugu i konkretne rezultate?


Kvalitetne izrade sajtova i blogova u WordPress-u se kreću između 300 i 400 eur.

To su okvirne cene za većinu potreba malih klijenata. Nekada možete naći u uslugu za manji iznos od 300 eur. To bi bio onda neki blog ili neka skroz jednostavna web stranica.

Retko kada iznos ide preko 1000 eur. Takav iznos ulažu veće firme, i za veće projekte.

To je već profesionalnija i kvalitetnija usluga gde svoje vreme i novac prepuštate drugome da odradi kvalitetno posao umesto vas.

Komunikacija je uvek važna.

Da bi mogli kvalitetno razumeti šta vam je potrebno i tražiti ono što vam treba, potrebno je biti edukovan i informisan.

Zaključak – Stvarno, koliko košta Izrada Sajta


Ukoliko znate i razumete što vam treba i čemu to tačno služi, moći ćete odabrati najbolje za sebe. Srazmerno tome ćete i platiti cenu za izradu sajta.

Sada je pitanje da li vama to treba? Vi najverovatnije ne znate da li vam baš to treba?

Mali preduzetnik kog zanima koliko košta izrada sajta i koji želi samo sajt da može kvalitetno predstaviti svoj rad na internetu, oglašavati se na internetu – iskoristiti potencijal interneta. Uzeti jedan mali deo tog velikog kolača za sebe i na taj način doći do klijenta.
0

Internet Marketing, Izrada sajtova, SEO optimizacija
Jačanje online prisustva puno je više od pukog kreiranja platforme koju vaši kupci ili klijenti mogu posećivati. Ako želite pozitivno razvijati svoj biznis, na internetu morate biti i ostati primećeni. Naravno, nema univerzalnog recepta i pristup zavisi od firme do firme i od branše do branše, ali postoji nekoliko zajedničkih elemenata.

Jačanje online prisustva

Izradite privlačan web sajt


Čak i ako su vam primarni kanal komunikacije društvene mreže, morate imati web sajt. Vrhunski web sajt mora biti usmeren ka potrebama korisnika (odnosno, user-friendly), mora biti estetski privlačan i maksimalno prilagođen konvertovanju posetioca u kupce. Naravno, za to je idealno u izradi sajta angažovati profesionalca, ili Marketing agenciju. Ključno je napraviti vrhunski SEO (Search Engine Optimization), CMS (Content Management Service) i implementirati pogodnu platformu za online prodavnicu (e-commerce).

Stvorite strategiju za društvene mreže


Puko postavljanje objava na društvene kanale nije ni izbliza dovoljno. Naprosto morate razviti jedinstvenu i privlačnu strategiju društvenih medija koja kroz analitiku definiše kada i u kolikoj meri šaljete objave, hoćete li angažovati takozvane influencere, ima li smisla kreirati produženu kampanju i još sto drugih detalja.

Produkcija sadržaja


Praktično sve važne društvene mreže danas su usmerene prema kvalitetnom medijskom sadržaju. Čak i ako vam je cilj samo usmeriti posetioce na vaš sajt ili konkretan proizvod, pokušajte ih angažovati intrigantnim fotografskim ili video sadržajima. Za to u današnje vreme nije potrebno plaćati skupo i potrošiti obilje novca na opremu – pametni telefon, malo edukacije i puno mašte su sve što je potrebno za stvaranje vrhunskog sadržaja.

Plaćeni oglasi


Strateški plasirani plaćeni oglasi na internetu mogu eksponencijalno povećati eksponiranost vaše firme. Dobra vest je da oglasi na internetu mogu biti relativno cenovno prihvatljivi.

SEO (Search Engine Optimization)


SEO ili Search Engine Optimization jedan je od najvažnijih alata koji morate savladati u startu: pojednostavljeno, kvalitetno izvedena SEO optimizacija sajta omogućiće da se vaša firma pojavljuje visoko u rezultatima pretraživanja na internetu. Ovih dana je Google prva adresa kojoj se korisnici obraćaju kada traže određenu uslugu ili proizvod i pojavljivanje vaše firme pri vrhu pretrage ima nemerljivu vrednost. Važno je napomenuti da je SEO svet vrlo fluidan i neprestano se nadograđuje i menja pa je reč o doživotnoj edukaciji (koja se itekako isplati).
0

Internet Marketing
Kao što glasovna pretraga postaje sve popularnija, video snimci na YouTube takođe su eksponencijalno u porastu. Studije Google-a i drugih organizacija pokazuju da bi 6 od 10 ljudi radije gledalo online video zapise nego televiziju. Na mnoge načine izgleda da je YouTube sada postao nova televizija.



Sadašnji korisnici interneta radije dobijaju informacije putem online videa, bilo u akademske svrhe ili samo za zabavu. Zbog toga bi primena videozapisa na mreži trebala biti imperativ za većinu preduzeća. Kvalitetan video može privući mnoge korisnike ako je dinamičan i održava pažnju.

Kako povećati vidljivost na YouTube

Da biste dosegli više ljudi s vašim video zapisima, morate da ih optimizujete za korisnike koji pretražuju. Da biste to učinili, koristite odgovarajuće ključne reči u opisu i naslovu vašeg videa koji garantuje da će video dostići najveći broj ljudi koji su zainteresovani za tu temu.

Sadržaj je zakon


Da biste uspeli na YouTube morate da proizvedete kvalitetan sadržaj i to u velikim količinama. Neka od najboljih iskustva su dva videa nedeljno i reeditovane najvažnije poruke (highlights) svakog dana. Ljudima koji su vaši pratioci treba periodično da šaljete podsetnike o najnovijim sadržajima. Priča o tome da nove generacije imaju kratak opseg pažnje su tačne! Kratki, efektivni i dinamični sadržaji su uspešniji. Cilj je da svojim pratiocima konstantno dajete razlog da posećuju vaš kanal.

Naslov mora da kida

Koristite brojeve. Može da bude broj godine, broj koraka koje neko treba da pređe, broj stvari koje će naučiti ili neki specifičan broj. Nešto kao, „Kako sam povećao posetu na blogu za čak 147% za samo 18 dana“.

Koristite i “jake” reči kao što su ultimativni, jedinstveni i kompletni, a ne zaboravite i zagrade. Prema jednom istraživanju koje je sprovedeno na YouTube-u, naslovi koji imaju zagrade dobijaju čak 38% više klikova.

Kreirajte zanimljiv thumbnail


Nakon što ste optimizovali vaš video sa tehničke strane, potrebno ga je vizuelno optimizovati kako bismo privukli ljude da kliknu na njega. Ovo je slična situacija kao sa koricama neke knjige. Nebitno koliko dobar sadržaj knjige možda bio, ako su korice dosadne i loše urađene, tu knjigu nećemo ni primetiti.

Fokus na prvih 15 sekundi


Veliku ulogu u tome koliko će vaš video biti zanimljiv drugima, igra prvih 15 sekundi. Prvih 15 sekundi video snimka su ultra mega giga važne jer upravo u tih 15 sekundi imate šansu da pridobijete nekoga ili ga zauvek izgubite.

U prvih 15 sekundi video snimka, trebate predstaviti gledaocu sve moguće razloge zbog kojih bi taj neko treba da odgleda vaš video.

Pitajte ljude da se pretplate


Call to action na kraju svakog video snimka praksa je koju mnogi YouTuber-i primenjuju u novije vreme. U odjavljivanju vašeg video zapisa, zamolite ljude da se pretplate. Jednostavan komentar “Ukoliko vam se dopao moj video, ne zaboravite da se pretplatite na moj kanal” biće dovoljan.
0

SEO optimizacija
Većina posetioca već pri samom čitanju naslova pomisliće : „Super, još jedna prevara.“

Nažalost, živimo u svetu u kojem vrebaju telefonski predatori koji imaju supermoći da vaš sajt stave na prvo mesto Google-a za samo „30 eur“ mesečno. Da se razumemo, to je nemoguće. Čak i da Vam je Google-a ujak, ni on Vas ne može staviti na prvo mesto Google-a zato što to želi. Tako da na takve „gluposti“ ne treba nikako nasedati.

„2 vrste pozicije na Google-u“


Laički rečeno, postoje 2 vrste „prve pozicije“ na Google-u. Jedna je plaćeni oglas, druga je tzv. Organsko pretraživanje. Osnovna razlika je ta što oglas može uplatiti svako i dok god ima novca  na računu za oglašavanje, njegov sajt će se povremeno uistinu prikazivati na vrhu Google pretraživanja, ali će uz naziv web sajta stajaće natpis „oglas“. To može napraviti doslovce svako ko ima web sajt i novca za oglašavanje. Negativne strana takve „prve pozicije“ su:

Na prvoj poziciji bićete tek povremeno dok će se Vaš oglas u većini slučajeva prikazivati na raznim pozicijama, ponekad čak i na 6-oj stranici na dnu. Ko realno gleda tamo?
– Vaš oglas će se prikazivati samo onoliko dugo dok se ne potroši račun koji ste namenili za Google oglašavanje, a to može biti brzo. Koliko košta Google oglašavanje možete proveriti
ovde.

Većina posetioca Google-a koji razumeju da oglas može uplatiti baš svako, otvoriće Vaš sajt, ali će otvoriti i sajtove koje se uistinu nalaze na prvim pozicijama „organskih rezultata.“ Ukoliko Vaš sajt nije bolji od konkurencije, odabraće konkurenciju, a Vi ćete potrošiti novac. Zato treba izbegavati telefonske navlakuše.

 Kako biti prvi na Google

Druga vrsta pozicije je „organski rezultat“ odnosno sajtovi koji uistinu zadovoljavaju preduslove da se nalaze na vrhu bez da to plaćaju i bez da pored njih stoji natpis „oglas“. Kako do toga?

Vašu poziciju na Google-u određuje algoritam na granici veštačke inteligencije koji ocenjuje gotovo 250 parametara Vašeg web sajta i na osnovu toga odlučuje o rangiranju Vašeg sajta. Zahvaljujući vrhunskom razumevanju tehnike izrade web sajtova, našem iskustvu i trudu koji ulažemo, možemo se pohvaliti rezultatom da se CDS Digital za čitav niz pojmova uistinu nalazi ili na prvom mestu prve strane ili na samom vrhu pretraživanja.

Rekla, kazala. Proverite sami. Kliknite na jedan od navedenih linkova ili sami upišite sledeće pojmove u Google. (Samo da znate mi pričamo o toj drugoj ‘organskoj’ poziciji, a ne putem plaćenih oglasa) Za pojmove :

Izrada web shopa, izrada web prodavnice, izrada programa, izrada sajtova, program za automehaničare, responzivnost, izrada internet sajtova, isplativost web shopa, kako privući kupce u web shop, koje načine plaćanja postaviti na web shop, značenje boja na web sajtu, kako vratiti obrisane podatke, najbolji browseri, koliko je web shop isplativ, izrada programa za firme, strani pojmovi kod izrade weba, zašto otvoriti web shop, kako otvoriti webshop, koliko je teško voditi webshop…


Kako biti prvi na Google-u


Kao što smo već spomenuli, na Vašu poziciju utiče niz parametara :

– Kvalitet izrade web sajta

– Responzivnost stranice

– SEO score

– Posećenost (kako privući kupce u web shop, koliko košta oglašavanje) – Tu su bitni kvalitetni oglasi.

– Starost domena (how old is this page)

– Vreme koje ljudi provedu na sajtu (najčešće greške na web sajtu)

– Stopa napuštanja web sajta (najčešće greške na web sajtu)

– Brzina učitavanja sajta (šta je hosting)

– I još čitav niz tehničkih detalja s kojima Vas nećemo zamarati, a na koje, kao što vidite iz naših rezultata, pazimo.

Ali, da se vratimo na temu kako stvarno biti prvi?

Pre borbe za visoku poziciju, osigurajte vrhunsku sajt koja zadovoljava sve parametre. Mi Vam ne možemo garantovati prvo mesto Google-a niti se trudimo da obećamo. Ono što Vam možemo obećati je da ćemo izraditi (ili redizajnirati) web sajt na način da zadovoljava sve preduslove da se stvarno, kao i naš sajt, nađe na visokoj poziciji prilikom prikaza rezultata.


Javite nam se

Uz telefonske predatore sa supermoćima, okružuju nas i supertalenti koji stranice rade za samo 99 eur i sigurno veliku pažnju posvećuju ovako važnim detaljima. Mi ne radimo sajtove za 99 eur, niti koristimo gotove šablone za izradu sajtova jer smatramo da svaki sajt mora imati svoj vizuelni identitet kako bi se izdvojili od konkurencije i kako bi Vas posetioci prepoznali. Isto tako, naš cilj nije da Vas oderemo za izradu sajta samo zato što ne znate sve turbo pojmove koje mi znamo. Naše cene su razumne i transparentne, a rezultati vrhunski. Samu cenu izrade sajta možete saznati ovde.
0