Izrada sajtova, Izrada Web-shopa, SEO optimizacija, WEB Design
Optimizacija Web-shopa ili online prodavnice je veoma bitan deo optimizacije sajta. Ecommerce SEO ili optimizacija webshopa najbolja je marketinška taktika koju možete primeniti za povećanje prihoda u svojoj online prodavnici.

Kako privući kupce u Web-shop

Pričajte o problemima, ne proizvodu – Određene kategorije web prodavnica mogu više profitirati tako da se fokusiraju na probleme potencijalnih kupaca, nego na proizvod. Na primer, ljudi traže “prirodan lek za nesanicu”, a to između ostalog može biti i eterično ulje lavande koje prodajete u svom webshopu. Privucite ih tako što ćete im objasniti čemu služi vaš proizvod.

Pazite na tzv. negativne ključne reči – Prodajete li dečje pelene, nemojte se fokusirati samo na „pelene“ jer se taj proizvod nudi za veći broj ciljanih grupa. Naime, pelene za odrasle, pelene za mačke ili pelene za pse samo su neki od termina koji se mešaju s vašim pelenama za decu.

Lovite sezonalnost i važne datume – Istražite šta ljudi pretražuju oko važnih datuma, bili to Božić ili 8. Mart, ali i proslave rođendana, krštenja ili diplome.

Nemojte da korisnik mora kliknuti više od 3 puta da dođe do cilja – Nemojte zakopati sadržaj i proizvode duboko u hijerarhiji sajta, odnosno dalje od 3 klika od početne strane. Sve što vam je bitno neka bude na klik-dva udaljeno od inicijalne tačke gde je korisnik sleteo.

Napravite posebne landing stranice za posebne datume: – Božić – 8. Mart – Halloween – Uskrs – Black Friday – Dan ljubavi – Prvi dan škole – Rođendani

VAŽNOST POČETNE STRANE

Omogućite korisnicima da kupuju odmah s početne strane, odnosno stavite na prvu stranu proizvode (super ako odmah bude i „Dodaj u korpu“) kako biste povećali vidljivost proizvoda, ali i broj artikala u korpi.

Stavite HOT prodajne kategorije:

  • BESTESELLERS/NAJPRODAVANIJI PROIZVODI
  • NOVO
  • RASPRODAJA
  • AKCIJA
  • POPUSTI

Sve su to magične ključne reči koje privlače pažnju korisnika jednom kad dođu na web shop.

Kategorije proizvoda – Koristite ključne reči u nazivu, URL-u, tekstu na stranici i metaopisu. Ciljajte na 300 reči po stranici.

Ovo je izuzetno važan korak posebno ako na stranici kategorije nemate proizvode s ključnim rečima nego su njihova imena proizvoljna pa se iz njih ne može zaključiti čemu služi proizvod.

Optimizujte stranice pojedinačnih proizvoda – Ponovite celi postupak kao kod stranica kategorija, osim samog teksta na stranici koji bi ovde trebao biti duži.

Ciljajte na 750 reči po proizvodu, među kojima svakako uvrstite ključne reči, ali se i obratite korisnicima navodeći 2-3 jasna benefita za njih ako kupe proizvod. Ljudi se lakše prolaze u problemima pa ako vaš proizvod rešava neki problem (npr. brže je, jeftinije, lakše nešto napraviti), istaknite to u uvodu.

Putem sadržaja možete odgovoriti na pitanja korisnika – Ako korisnici nešto guglaju tražeći način kako da nešto naprave, ciljajte ih sa sadržajem koji će im pomoći, ali i i „uveriti“ ih da je vaš proizvod nužan u njihovom životu, odnosno da je to ono što zapravo traže.

Mnogi korisnici zapravo ne znaju što traže u smislu proizvoda, jer oni samo traže rešenje svojih problema. Najčešće nismo svesni da postoji neki proizvod tog i tog imena, stoga guglamo u nadi da ćemo pronaći tačno ono što nam treba kako bismo rešili svoj problem.

Pazite na fotografije i video – Osim tekstova, izuzetno su važne fotografije i video sadržaj. Što više fotografija proizvoda u webshopu imate, to bolje, posebno ako imate fotografiju proizvoda u kontekstu upotrebe.

Dodajte schema markup na web sajt – Strukturirane stranice puno su bolje za SEO pozicioniranje. Web shopovi prečesto nemaju strukturu tj. tzv. Schema markup za proizvode, što je propust jer prema Search Engine Landu, implementacija scheme može vam povećati CTR i za 30%. Posebno ako stavite ocene! Schema je zapravo oblik koda koji pomaže Googleu da identifikuje šta je na svakoj stranici, odnosno pomaže Googleu da bolje razume sadržaj stranice. Tako Google može na optimalan način prezentovati stranicu i proizvod na SERP-u.

Napravite Google Business profilGoogle Business je baza poslovnih fizičkih poslovnih subjekata, a vaše izlistavanje u toj bazi pomaže korisnicima da vas lakše pronađu putem pretrage. 
Možete otvoriti besplatni profil firme koji će bam omogućiti da se pojavite među rezultatima pretrage na Googleu i Google mapama.

Radite na backlinkovima s lokalnih portala – Backlinkovi s lokalnih portala pomoći će vam da izgradite autoritet domena, istovremeno poboljšavajući i rezultate za lokalne pretrage.

Evo koje je vrste sadržaja Google predložio da biste olakšali put do korisnika putem pretrage:


Priča o vašoj firmi: Ispričajte priču o svom businessu onima kojima je bitno od koga kupuju.
Posebne ponude: Opišite svoje posebne ponude za određene datume ili događaje, poput Uskrsa.
Recenzije drugih kupaca: Osim na stranicama samih proizvoda, dobro je imati i posebnu celu stranicu posvećenu iskustvima korisnika koji pomažu drugim potencijalnim kupcima i motivišu ih na kupovinu jer stvaraju tzv. social proof – ljudi više kupuju ako vide da su i drugi to pre njih kupili.
Katalog: Ponudite informativne opise proizvoda koji se poklapaju s upitima na pretrazi. Napravite i dobre opise za kategorije.
Korisnička podrška: Istaknite pogodnosti u vezi dostave i povraćaja. Besplatna dostava otklanja mentalnu blokadu za kupovinu online (korisnici ne žele često platiti dostavu jer im onda proizvod ispadne skuplji pa odu u fizičku trgovinu ili potraže druge trgovce online s free dostavom), dok veće vreme povraćaja neretko rezultovati i manjim povratom.
0

Internet Marketing, SEO optimizacija
Pobrinite se da su informacije na Google Business Profile tačne

Dvaput proverite jesu li sve informacije navedene pod vašim GBP-u tačne: ime firme, broj telefona, web sajt, adresa, radno vreme i ostalo. Ako za business imate više lokacija, važno je da su sve informacije konzistentne, odnosno ako postoji razlika u radnom vremenu da to prilagodite za svaku fizičku lokaciju posebno.

Takođe uploadajte sveže fotografije (nikako stock fotografije), objavite novosti vezane za vašu firmu ili pak objavite nedeljne jelovnike.

Odradite lokalni SEO

Googleov algoritam ne zaobilazi ni Business profile. Tako kroz dashboard unesite opis vaše firme, proizvoda i usluga i obavezno koristite ključne reči za koje se želite pozicionirati.

Relevantne ključne reči upotrebite u opisu “from the business”, u odgovorima na recenzije, komentarima na pitanja i u objavama koje radite. Neka ključne reči ne budu nabacane, koristite ih prirodno u rečenicama.

Opis koji pišete neka bude jasan i sažet. Možete napisati 750 znakova, ali imajte na umu da korisnik vidi prvih 250 pre nego klikne da pročita više.

Podstaknite korisnike da ostave recenziju

Kad kupujemo nešto po prvi put ili negde želimo otići, mi kao korisnici čitamo recenzije i iskustva drugih korisnika pre nego se definitivno odlučimo za kupovinu. Isto je i za očekivati od drugih.

Stoga je bitno da poradite na recenzijama vaše firme na Google profilu jer ljudi traže iskustva drugih pre nego zaključe neku kupovinu.

Svoje kupce možete zamoliti za recenziju putem jednostavne automatizovane email kampanje ili putem follow-up poruka nakon što su bili zadovoljni obavljenom kupovinom ili uslugom.

Redovno objavljujte sadržaj

Kao i na društvenim medijima, redovno objavljivanje postova na GBP-u korisno je za interakciju s publikom. Objave su vidljive sedam dana nakon čega postaju skrivene, pa se fokusirajte na sledeće vrste sadržaja:

  • akcije i ograničene ponude
  • jelovnike
  • najave novih proizvoda
  • vesti iz vašeg poslovanja
  • događanja koja održavate

Koristite CTA (call-to-action)

Objave vam mogu pomoći da povećate konverzije jer nude mogućnost da napišete naslov, postavite fotografiju, tekst i call-to-action taster.

Trenutno postoje sledeće opcije:

  • Book
  • Order Online
  • Buy
  • Learn More
  • Sign Up
  • Get Offer
  • Call Now

Odgovorite na pitanja

Temelj SEO optimizacije je odgovaranje na pitanja koja korisnici postavljaju na pretrazi. Stoga i odgovori na pitanja koja vam korisnici postavljaju na Google My Business profilu mogu biti značajni da podignete svoju vidljivost.

Najlepše od svega je što se ne vidi ko je postavio pitanja pa to slobodno možete napraviti preko prijatelja ili kolega iz firme, a zatim na njih odgovoriti. Time ujedno olakšavate i drugim korisnicima da saznaju nešto više o vama.

Pratite analitiku

Zavirite u analitiku Google Businessa Profila. Možete doznati kako vaši kupci pretražuju. Doznaćete koliko je ljudi videlo vaš profil na pretrazi i na Google Maps, koliko vas je ljudi nazvali nakon pretraživanja itd.

U analytics tabu možete videti šta su ljudi ukucavali da bi pronašli vaš Business profil i kako su vam uspešne fotografije u poređenju s ostalim profilima u vašoj kategoriji.

Dodajte svoje usluge i proizvode

Kroz kontrolni interfejs GBP- odaberite usluge koje nudite, odnosno ponudite proizvode koji korisnici mogu kupiti.

Google Business Profile za lokalni SEO je zaista izvrstan jer vam pomaže da dosegnete veći broj potencijalnih kupaca.
0

Internet Marketing, SEO optimizacija
Google My Business (skraćeno GMB) po novom se zove Google Business Profile (GBP) i to je besplatni alat koji vam omogućuje da svoju firmu predstavite kroz Google pretraživač i Google Mape. Korisnici vas mogu lakše pronaći, pročitati šta nudite i kontaktirati vas.

Posebno je bitno da vodite računa o Google Businessu Profilu ako vam je poslovanje vezano za fizičku lokaciju. Osim toga, sve više pretraga na Googleu uključuje termine „open now“ i „near me“. Izvrsni su to razlozi da razmislite o optimizaciji GBP-a i da se pojavite na Google rezultatima pretrage onda kad vas neko traži.

Zašto trebate otvoriti Google Business Profile?


1. Google Business Profile je besplatan
Svi mogu imati Google Business Profile. Otvaranje svog profila/računa je potpuno besplatno, a pomoću mobilne aplikacije Google My Business možete uređivati račun od bilo kuda.

2. Google Business Profile dovodi nove kupce
Poslednjih nekoliko godina fraze koje uključuju „near me“ povećale su se nekoliko stotina puta.

Ljudi sve više traže trgovine, bioskope, benzinske pumpe ili restorane u svojoj blizini. Ovo je posebno bitno za sve koji se bave uslužnim delatnostima i svima koji deluju u centrima gde dolazi veliki broj turista.

3. Google Business Profile pomaže rangiranju u rezultatima pretrage
Vaš GBP je za SEO vaše firme jer će se ona pojaviti na dva mesta:

  • Google Searchu
  • Google Kartama


Kako se vaša firma ne bi „izgubila“ u rezultatima pretrage, Google Business Profile pomoći će vam da postanete vidljiviji i time lakše privučete korisnike. Obzirom da Google želi svima koji pretražuju prikazati najrelevantnije informacije, posebno za lokacije.

Ko može otvoriti Google Business Profile?


Čak i ako nemate fizičku lokaciju firme gde kupci mogu doći, možete registrovati svoju firmu na Google Business Profile, jer to pomaže korisnicima koji pretražuju usluge i proizvode koje vi nudite.

Kako otvoriti Google Business Profile?


  1. Na svom se računaru prijavite za Google Business.
  2. Prijavite se na svoj Google račun ili ga napravite.
  3. Unesite adresu svoje firme
  4. Odaberite ime kako će se firma prikazivati na Google Maps. Dobra je praksa staviti konkretni pojam u ime 
  5. Odaberite kategoriju u koju spada vaša firma.
  6. Unesite broj telefona ili url adresu web sajta i kliknite Finish

Verifikacija businessa stiže fizički poštom na vašu adresu kroz 14 dana kako bi Google potvrdio da se zaista radi o vama, tj. da neko drugi nije otvorio lokaciju umesto vas.

Verifikovati business možete i putem emaila, telefona ili Google Search Console ako vam ponude tu opciju.

Verifikacija znači da ćete dobiti kod koji ćete uneti na profil i tako potvrditi da ste vlasnik firme, pa ćete se tek tada pojaviti na Google Searchu i Karti.

Google Business profile uredite s mnoštvom fotografija koji prikazuju šta nudi vaša firma, postavite SEO optimizovan opis onog što nudite, objavljujte nedeljne postove, menije i slično i vodite računa o recenzijama koje su veliki motivator da vam se neko javi.
0

Internet Marketing
ONLINE kurs Strategija digitalnog marketinga je namenjen svima koji žele da unaprede svoje poslovanje korišćenjem tehnika i alata digitalnog marketinga. Učesnici će se upoznati sa ključnim pojmovima i modelima planiranja i realizacije komunikacije na digitalnim kanalima.

Kroz detaljan pregled procesa planiranja, učesnici će naučiti kako da postave poslovne ciljeve u okviru digitalnog marketinga i kako da ih pretoče u relevantne i merljive kampanje. Polaznici će naučiti ulogu svakog pojedinačnog kanala na licu mesta i van njega. Uz najčešće taktike koje se koriste i kroz praktične primere i savete iz prakse, polaznici će dobiti osnovna neophodna znanja za samostalno planiranje digitalnog marketinga.

Sadržaj


Uvod u digitalni marketing
Marketing osnove
Tradicionalni i digitalni marketing
Digitalni ciklus potrošača i prodajni levak

Izrada i održavanje sajtova
Hosting i domen
Instalacija WordPress-a i podešavanja
Izbor, instalacija i adaptacija WordPress teme
Unos i izmena sadržaja na sajtu
Održavanje sajta i backup
Osnove HTML-a i CSS-a

SEO – Optimizacija sajtova
SEO osnove i faktori rangiranja
Istraživanje ključnih reči
Postavljanje strategije i strukture sajta
On-page optimizacija
Optimizacija fotografija
Off-page optimizacija – linkbilding

Društvene mreže
Važnost društvenih mreža u promociji
Kreiranje Facebook stranice
Kreiranje Instagram naloga
Kreiranje kvalitetnog sadržaja
Instagram i Facebook algoritam
Instagram story
Korišćenje haštagova
Canva
Crello
Lumen5
Facebook Creator Studio
Facebook analitika
Instagram analitika

Facebook oglašavanje
Uvod u Facebook oglašavanje
Tipovi kampanja i kreiranje kampanje
Analitika i optimizacija kampanja
Facebook Pixel
Remarketing
Definisanje konverzija
URL označavanje

Google Analitika
Instalacija na sajt
Osnovne metrike
Audience Panel
Acquisition Panel
Behaviour Panel
Kako iskoristiti podatke iz analitike u optimizaciji sajta – Studija slučaja
Definisanje konverzija
Conversion Panel

Google Tag Manager
Šta je GTM i kako se postavlja
Instalacija tracking kodova
Postavljanje svih potrebnih event tracking-a u GTM-u

Google oglašavanje
Uvod u Google oglašvanje
Kreiranje search kampanje
Kreiranje display kampanje
Kreiranje video kampanje
Analitika i optimizacija kampanja
Google Remarketing
Definisanje konverzija

Email Marketing
Uvod u email marketing
Građenje email liste
MailChimp
Kreiranje i slanje email kampanje
Optimizacija liste i kampanje
Automatizacija

Kurs je namenjen svima koji imaju potrebu da planiraju i sprovode internet marketing, da steknu, unaprede ili sistematizuju svoja znanja kako bi uspešno realizovali svoje zadatke.
0

Internet Marketing
E-mail marketing predstavlja slanje komercijalnih poruka putem e-maila sa ciljem edukacije, povećanja lojalnosti i prodaje. E-mail marketing predstavlja najbolji način za prodaju putem interneta jer ostvaruje bolje konverzije time što svoje prozvode plasira segmentizovanim korisnicima.

Email marketing – ONLINE kurs


Naučite kako da efikasno koristite marketing putem e-pošte za povećanje prodaje i komunikaciju kroz sve faze ciklusa kupovine vaših kupaca ili korisnika.

Nakon teorijskog uvoda, upoznaćete se sa primerima iz prakse i naučićete osnovne korake implementacije email kampanja, od planiranja i integracije u vaše druge marketinške kanale, do slanja i analize njihovog uspeha. Takođe ćete imati priliku da prođete kroz početno otvaranje Mailchimp naloga do korišćenja samog alata.

Specijalistički seminar Email marketing – ONLINE je modul naprednog onlajn programa obuke iz oblasti digitalnog marketinga: Digitalni marketing – ONLINE

Sadržaj online kursa:


  • E-mail marketing i bilten – definicija
  • Kritični elementi za uspeh
  • Primeri imejlova
  • Kako dobiti pretplatnike
  • Sprovođenje email kampanje
  • Automatizacija e-pošte
  • Najbolje prakse
  • Pravni okvir
  • Savremeni alati
  • Mailchimp radionica
  • a/b testiranje
  • merenje uspeha email marketinga


Ako ste vlasnik ili menadžer prodavnice, menadžer digitalnog marketinga, član marketinškog tima, veb administrator, vodite udruženje ili ste član marketinškog tima, ili ako prodajete onlajn, naučićete osnove marketing putem e-pošte i kako da upravljate email kampanjama.
0

Internet Marketing
Newsletter je postao jedan od glavnih kanala digitalnog marketinga, a rezultati koji se njima postižu su fantastični. Pametno osmišljen newsletter stiže do velikog broja klijenata i osigurava vam povećanje poslovnih rezultata.

Koliko često slati newsletter

Stručnjaci predlažu da šaljete minimalno jedan newsletter mesečno, a ako je moguće tu brojku udvostručite ili učetvorostručite. Dakle, slanje jednog newslettera nedeljno pokazuje se kao super taktika, ali sve više od toga može doneti kontra efekt pa pripazite s time.

Kvalitetan naslov i sadržaj

Naslov mora biti kratak i mora jasno asocirati na to o čemu pišete unutar newslettera. Nadalje, mora biti atraktivan i mora korisniku dati neko dodatnu vrednost – zbog koga će zapravo otvoriti taj email. Nužno je da je tema sadržaja u skladu s onime što korisnike zanima, a bilo bi pametno uključiti svojevrsnu personalizaciju.

Sadržaj newslettera trebao bi biti svojevrsna nadogradnja onog što nudite na sajtu, jer samo tako korisnik ima potrebu da bude pretplatnik na newsletter.


Testiranje i analiza

Uspešan newsletter rezultat je testiranja, praćenja i analiziranja rezultata. Testirate razne tipove newslettera, naslova, poziva na akciju i vremena za slanje. Pratite šta postiže najbolje rezultate i to uključite u vašu uobičajenu praksu.

I nakon faze testiranja nastavite s analizom i praćenjem rezultata. Stalno praćenje učinka vaših aktivnosti pružiće vam uvid u to šta radite dobro a šta biste mogli poboljšati.

Trebate li pomoć oko vođenja newsletter kampanja i celokupnog internet marketinga kontaktirajte CDS Digital.
0

Izrada sajtova
Izrada sajta je početak vašeg poslovanja na internetu. Kako bi vam poslovanje na internetu bilo profitabilno potrebno je uložiti vreme u održavanje sajta i stručno praćenje. Održavanje web sajta je nezaobilazan deo uspešnosti svakog web sajta.

Održavanje sajta je važno za posećenost, funkcionalnost i sigurnost vašeg sajta. Održavanje sajta je proces ažuriranja sadržaja i održavanja web sajta funkcionalnom nadogradnjom CMS sistema i ekstenzija.

Ažuriranje CMS sistema

Otklanjanje greški i pretnji kroz mesečno ili nedeljno ažuriranje CMS sistema. Ažuriranje Joomle i WordPress-a i svih dodataka neophodno je kako bi vaš sajt bio siguran i zaštićen. 


Redovni backup

Izrada sigurnosne kopije podataka ili backup jedna je od najvažnijih i najbitnijih preventivnih radnji. Backup sajta bi trebalo uvek napraviti pre instaliranja nove verzije Joomle ili WordPress CMS-a.

Sigurnosni scan web sajta


Sigurnosni scan web sajta uključuje lociranje i ispitivanje ranjivosti na virusne napade. Ukoliko je vaš web sajt hakovan, kontaktirajte nas i mi ćemo za vas rešiti problem. Vaš sajt ćemo vratiti na mrežu što pre je moguće. Zaštićemo vaš sajt kako se u budućnosti ne bi ponovio isti problem.


Ažuriranje sadržaja sajta

Ažuriranje sadržaja se odnosi na izmenu, dodavanje ili brisanje sadržaja, dodavanje opisa, fotografija, izmene kontakt podataka i ostalih sadržaja. Vrlo je važno objavljivati novi i kvalitetni sadržaj na vašem sajtu.

Ukoliko izmene vašeg sajta ne stignete vršiti samostalno, naš tim će za vas profesionalno odraditi posao.

Migracija sajta

Davno pre ste izradili sajt u CMS sistemu koji više ne postoji? Zapeli ste sa nefunkcionalnim sajtom na kome ništa više ne radi kako treba?

Imate problema sa sigurnošću zastarelog sajta?

Obratite nam se i mi ćemo migrirati sadržaj sa vašeg starog sajta na novi moderni CMS sistem poput Joomle ili WordPressa.

Nadzor i praćenje sajta

Automatski nadziremo i pratimo rad vašeg sajta kako bi uvek bio dostupan vašim korisnicima i pružio im najbolje korisničko iskustvo.

Ako je vaš sajt izvan mreže ili primetite da učitavanje stranica traje neuobičajeno dugo, u najkraćem mogućem roku preduzimamo odgovarajuće aktivnosti kako bismo što pre otklonili uzrok problema.
0

Izrada sajtova, Sigurnost
SSL je sigurnosni protokol koji omogućava bezbednu online komunikaciju, tako što povezuje podatke o vlasništvu web sajt sa kriptografskim ključevima koji se koriste u SSL/TLS protokolu za aktiviranje bezbedne veze između browsera i web servera.

SSL sertifikat osigurava da je dobavljač onaj za koga se predstavlja i takođe ukazuje na sigurne veze između ličnih uređaja i veb lokacija. Razumevanje SSL sertifikata je važno za poverenje na veb lokaciju i kako bi zaštitilo kupce da ne postanu žrtve prevaranata. 


SSL pruža povećano poverenje posetiocima web sajta

Prisustvo SSL sertifikata, podrazumevano prikazivanja ikone bezbednosti pored URL -a vaše prodavnice, nudi visok stepen poverenja korisnicima. Prema nekim studijama, značajan procenat posetilaca koji vide poruku da web sajt nije bezbedan (pregledač prikazuje poruku „Nije bezbedno“) odlučuje da ne pristupi tom web sajtu.


Pomoć kod SEO optimizacije


SEO (Search Engine Optimization) je proces povećanja kvaliteta i količine poseta na web sajtu povećanjem vidljivosti sajta u pretraživačima (Google, Bing itd.).

SEO se odnosi na poboljšanje rezultata (poznatih i kao „prirodni“ ili „organski“ rezultati) i isključuje direktnu, ili dolaznu posećenost putem plaćenih kampanja.

Google pretraživač je već 2014. godine objavio da će se upotreba SSL sertifikata smatrati faktorom povećanja ranga u algoritmima za pretragu, što znači povećanu vidljivost/bolju poziciju na Google -u.


Benefiti SSL sertifikata


Autentičnost – garantuje da su posetioci na autentičnoj web adresi, a ne na sajtu koji imitira pravi sajt
Rangiranje na pretraživaču – Google bolje rangira sajtove koji su sigurni, a SSL sertifikat to potvrđuje
PCI standardi – da bi se na vašem sajtu plaćalo karticama, morate biti usklađeni sa PCI (industrija platnih kartica) standardima. Jedan od uslova je SSL sertifikat
Poverenje kupaca – potencijalni kupac će se najverovatnije odlučiti za kupovinu nekog proizvoda ili usluge, jedino ukoliko se oseti sigurnim na nekom sajtu
0

Izrada sajtova, WEB Design

1. Budite unikatni

Ukoliko ne proizvodite vlastite proizvode, velika je verovatnost da koristite slike i opise dostavljene od proizvođača, što je dosta loša ideja kod kvalitetne izrade web shopa. Vaš sadržaj je u pravilu isti kao i kod ostalih online prodavnica koje prodaju proizvode od zajedničkog dobavljača.

Savetujemo da kod svake izrade web shopa, dostavljene materijale od dobavljača barem “prepričate”, tj. napišete sličan opis svojim rečima.


2. Proverite konkurenciju

Iako se ovo ne odnosi isključivo na izradu web shopa, već i na sve ostale izrade web sajtova, bitno je upoznati konkurenciju i njihove pozicije na pretraživačima vezano uz ključne reči koje vas zanimaju. Ono što je takođe neophodno kod svake izrade web shopa, je upoznati i pregledati konkurentske online prodavnice kako bi se pobliže upoznali s njihovim načinom prikaza proizvoda i samom intuitivnošću pri procesu kupovine.

Ukoliko imate zastareli dizajn web shopa bez optimizacije za mobilne telefone, dugotrajni proces kupovine i registracije, teško dostupne informacije o dostavi i garanciji, velika je verovatnost da gubite mnogo kupaca zbog neadekvatnosti web shopa.


3. Izgradite društvenu prisutnost

Većina ljudi je danas upoznata s Facebookom i građenje društvenog profila firme i proizvoda su jedan od obaveznih segmenata kvalitetne izrade web shopa.

Facebook morate gledati kao direktni marketinški alat prema ciljanoj populaciji koju bi vaš proizvod mogao interesovati. Komunikacija s kupcima, odgovaranje na pitanja u javnom okruženju, postavljanje akcija i popusta imaju veliki i direktan uticaj na vašu prodaju.

Nadamo se da smo vam pojasnili nekoliko bitnih segementa kod izrade web shopa, pa nas slobodno kontaktirajte ukoliko imate pitanja za nas.
0

Internet Marketing
Fotografisanje proizvoda pored dobrog marketinga igra glavnu ulogu u odluci kupca o kupovini vašeg proizvoda. Online prodaja je i pre pandemije bila u ekspanziji, ali tek sada u ovoj situaciji kreće velikom brzinom da bude zastupljenija na svakom koraku. Zato je potrebno da izuzetno dobro vizuelno predstavite vaše proizvode na sajtu ili putem društvenih mreža, kako bi kupac stekao što bolji utisak o vašem proizvodu i kako on zaista izgleda uživo.



Bilo da je reč o tehnici, alatu, nameštaju, odeći, hrani gde dostava uzima sve više maha, jako je bitno da imate što više kvalitetnih fotografija vašeg proizvoda kako biste potencijalnom kupcu dočarali šta on zaista dobija za novac koji vam daje. Nemojte prepuštati sudbinu vašeg posla kameri mobilnog telefona, već pozovite profesionalce da sa profesi opremom napravimo fotografije koje će vaš proizvod predstaviti u pravom svetlu budućim kupcima.

Fotografisanje proizvoda zahteva ozbiljan pristup, počevši od pozadine, rasvete, položaja, pa sve do finalne obrade u Photoshopu. Zato smo mi tu da vam pružimo kompletnu uslugu fotografisanja vašeg proizvoda, bilo da je reč o manjim proizvodima koje ćemo fotografisati u lightbox-u ili većim proizvodima za koje ćemo montirati veću pozadinu.

Pozadinu prilagođavamo boji proizvoda i bojama vašeg brenda. Bez obzira da li se radi o prezentaciji proizvoda na online prodavnici ili društvenim mrežama, kvalitet mora biti jednak, jer samo tako možete potencijalnim kupcima pokazati vašu profesionalnost i izgraditi respektabilan brend.

Fotografisanje proizvoda


U ovom slučaju, fotograf mora da ume da na svojim fotografijama izdvoji određeni proizvod od gomile drugih konkurentskih proizvoda. Danas, fotografija zaista igra veliku ulogu u plasiranju proizvoda na tržište. Marketing je jedna od najdominantnijih sfera današnjice, i često se ispostavlja kao bitniji faktor i od samog kvaliteta proizvoda.

Profesionalna fotografija proizvoda takođe spada u vid marketinga, a CDS Digital se već godinama bavi istraživanjem uticaja fotografije u ovoj oblasti. Dakle, prodaja vašeg proizvoda može umnogome da zavisi od toga kako izgleda vaš katalog, odnosno vaš propagandni materijal. Zbog toga je vrlo važno da fotograf istraži vaš proizvod i da ga razume, da shvati šta ga to izdvaja od ostalih konkurenata, da bi potom to sve preneo na fotografiju koja će istaći jedinstvenost proizvoda.


Neverovatno veliku ulogu u kvalitetnom marketingu današnjice igra dobra, odnosno profesionalna fotografija. Da fotografije Vaših proizvoda zaista mogu biti presudne u tome koliko će se Vaš proizvod istaći na tržištu, kako će se plasirati, odnosno koliko će se prodavati.

Razmislite samo – koji sve načini reklamiranja postoje? Imamo video reklame na televiziji i internetu, zatim reklame u novinama, časopisima, razne promotivne materijale u vidu pamfleta, kataloga i prospekata, kao i razne interent prezentacije u vidu web sajtova, blogova, Instagram, facebook stranica i sl. Za poslednja tri načina reklamiranja, koja su ujedno i najpopularniji načini marketinga današnjice, presudne su kvalitetne fotografije.
0